Saturday, April 16, 2011

Tribute to Jo Joe~..tQ for your consent.

salam 'alaykum...




H pasti kebanyakan bloggers di USMKK khasnya sedaang atau pun akan berperang dengan final exam..lupa la plak April ni musim budak2 U exam upenyer...hehe..by the way...gud luck diucapkan..jangan lagha2 sgt berblog..jamin masa depan dl..laen la kalau korg nk jadi full-time blogger..cik nuffnang pon suka.hahaha




entri kali ini dipublishkan atas kebenaran seorang figura yang dipanggil Jo JOe (bukan nama sebenar)..sapa Jo Joe ni??haha..konfem ramei xkenal dia..H xnak sebut nama penuh dia..biarlah H dgn Jo Joe saja yang tahu.hahaha..apa yg boleh diberitahu figura ini asal dari Sabah dan sekarang berada dalam tahun akhir pengajian di Universiti tersohor di Pantai Timur Semenanjung..no wonder she can speak Kelantanese very well~




kenapa dgn Jo Joe??haaaa..meh nak cter...die ni baru je mereleasekan single pertama...haha..utk pengetahuan korang dia bukan sahaja cemerlang dalam akademik tapi mampu menyanyi,bermain alat musik dan mengompose lagu.hahaha..kiranya mcm budak2 underground la..xnak pi main stream yg penuh dengan noda.haha..



H xmahu taip panjang2..just nak bagi lirik lagu n kalau nk dgr..boleh donlod high quality MP3 kt SINI DEH..
H jamin BEST and MARVELLOUS..support our industry~


JIKA- Jo Joe

jika memang salahku
Maafkanlah aku
Janganlah dirimu hanya duduk diam membisu
Jika memang salahku
Maafkanlah aku
Jangalah dirimu hanya tunduk diam membisu

Bridge# Tidakkah kau tau bahwa ia sakit
Tidakkah kau ingat kenangan yang dulu

Chorus# Maafkanlah aku kerna
Tidak sempurna sprti yang kau inginkan
Kerna aku hanyalah insan biasa
Yang punya kurang di dalam hidup

Maafkanlah aku
Kerna tidak baik untukmu
Janganlah dirimu tunduk diam membisu

repeat bridge and cho. :):)



p/s: suka sangat quote Jo JOe yang berbunyi 'Sorry aku tak hot cam korang.Korang HOT dowh!'

No comments:

Post a Comment