Monday, May 10, 2010

dinner~

salam hari isnin..hehe..3 ari xupdate..sory..xde modal sgt..lgpun tgh duk bz wt latihan soalan2 ljm..xlama da aku nk ljm..23jun2010..wah..rase br je smalam join prgrm diploma ni tup2 da nk kuar jd misi..hehe..misi pon misi lah..jnji keje kena rajin..jujur dan xberkira..hahaha..

xsabar rasenye nk tggu ari khmis ni..prgrm diploma nk wt percutian kat sana..release tension la konon2..haha..ade aku kesah..duit kitaorg byk..nk dkt 16k..so drpd bia cmtu xberanak2 baek la kitorg abeskan duit..

inshaallah percutian ni aku arap2 sgt dpt merapatkan jika ade jurang,gaung,kerongakan yg melanda batch diploma..lgpun kita buat dgn puan-puan..nt xjmpa da puan kt ppsk..kalu jmpa pon ata wad jer..nt leh r tgur 'puan bwk student puan??'hahaha.. main event percutian 2 adalah dinner..aku jadi mc dgn cik rara..still xde idea nk buat tp xpela diorg pilih aku ni pon mybe sbb diorg percaya aku leh wt..so aku xkn sia--siakan harapan mereka..hahaa..hmm..nk tgh pikir nk cr teman baju matching..haha

anyway dat's all la dl..mlm sok ade dinner dgn p.a aku..mkn kt chimchum..hahaha..pape nt aku update~

sekian,wassalam
capitalH_6280

No comments:

Post a Comment