Monday, May 3, 2010

salam 'alaykum...

ya at last aku buka blog jga akhirnya..fuhh..best ker berblog ni act??!mcm ckp sorg2..nk kata like a diary,semua org bleh bc..so pe kegunaan blog??!haha..xpe la xtau kegunaan pon..at least ape xtvt seharian aku wt dpt di share bersama rakan-rakan..hahaha..aku hatim..pggil aku H..simple..xyah kena eja pnjg2..capital word tau..

introduction ini ditulis semasa aku maseh lg bergelar student nurse..haha..kalu jgka hayat blog aku pnjg,mybe aku da ade cucu da pon..haha..anyway..aku budak br belaja beb..pape salah,keringkasan dan keremehan pakat2 tlg baiki ea..kekuatan seseorang boleh menjadi kelemahan yg besar (hatim et al, 2010)..haha..

for now..no much i can write or tell..juz berlatih wt ayat..cri pemilihan ganti nama yg seswai bg blog ini..pape cadangan amatlah dialu-alukan..

sekian..wassalam..
capitalH_6280

No comments:

Post a Comment