Tuesday, May 4, 2010

genting oh genting~

salam'alaykum...

ya..aku on kembali..tarikh memorabilia 8,9,10 april 2010..aku ke genting highlanDS!! 1st time..aku rs teruja sgt..pergi bersama-sama member2 diploma kejururawatan yg aku sygi..haha(yela sgt)..

kitorg brtolak mlm 2 dgn bas buruk..bas yg br org da book awl2..ciiss..buruk pon buruk la jnji dpt prgi..hahahaha..smpai sane dlm kol 0900 mkn ns lomak dlu sana..ffuuuhh..breakfast yg sodap..hahaha..pastu kmi bertolak smpailah ke gnting skyway dlm kol 1100 gitu..nmun disbabkan ade sdikit mslh technical skit..kol 1300 br naek kete kabel g puncak keriangan..yyeaah!!

hahaha..aku xpandai nk tulis bebanyak..bialah pic2 ini yg mnjdi tukang criter wt korg yer...




lepas breakfast..burrrp!!kenyang..haha


kat skyway 2ggu sgala urusan selesai..yeaah!!


bersama 2org pelancong negara2 berkecuali..haha


kwn2 bersuka-ria d gnting..haha


tggu naek spaceshoot(aku xnaek..ade masalah..hehe)


(errr..anyone recognize this creature??)


naek pebenda ntah (xleh blah muko mu din..haha)


ondaway balik..


..gumbira sgt leh g gnting..xpe2..nk blaja sungguh2 bia bini aku merasa honeymo0n pakai sweater=p..hahaha

capitalH_6280










No comments:

Post a Comment