Tuesday, May 4, 2010

pOst-OSPE~


5mei2010...today adalah hari yg bertuah bg aku..hahahahaha..ospe aku alhamdulillah 72% lancar..brite gmbira bg aku kerna soalan-soalan ramalan aku kena!!hahaha..kalu maen nombor ni tntu kaya aku ni (astargfirullah!!)..tp brita sedey tetap ade..aku x baca lgsung bab kiraan drip untuk neonate..aku just bc masa tyme kuarantin 2 je..tp xpela..80% aku igt cara kira even jawapan aku salah..(wajib salah)..hahaa..

aku kena stesen 8 yg diketuai oleh puan zuraida yg sporting dan cun..hehe..stlah loceng dbunyikan aku trus buat kiraan sebab mrkah nya sikit saja (10mark)..setelah blur...aku ke bhgn cuci tali pusat..setelah memnta izin..aku dgn awesome nya mmbuka set,sterilize smpai trlupa buka tuala bayi..damn!!..buat semula..alhamdulillah berjaya juga at last..tp deduction mark confem akan berlaku..

setrusnya bhgn health edu utk pesakit..dgn menggunakan model payudara yg tlah disediakan..aku melalut dgn rasa confident yg tggi.hahaha..agak2 sini leh dpt byk markah kot sbab tgk kat puan zuraida asyik tick je mark stiap kali aku berkata-kata..hahaha..lantaklah..yg lepas da pon lepas..skrg kt dpan aku exam yg maha besar..LJM!!!

at last..itulah OSPE yg terakhir buat ku stlah bergelumang dlm program ini selama 3tahun..alhamdulillah..aku akn mengejar cita-cita ku inshaallah...di sini aku ade sediakan sedikit gmbr 1jam sebelum OSPE..haha

'sesiapa yg hendakkan dunia,maka hendaklah berilmu, dan sesiapa yg hndakkan akhirat,maka hendaklah berilmu, barangsiapa yg hendakkan keduanya,maka hendaklah berilmu'
sekian,wassalam~
capitalH_6280

0907H-bincang dlu sdkit sbanyak..haha


0915H-bersiap utk bertolak..yeaah!!!


0920H-sebuah perjalanan ke kemuncak~


1007H-makan dulu wt ilang nervous


1013H-melangkah penuh semangat ke bilik kuarantin..haha


1020-stesen ariff husna..



1032-usaha membodek buat kali terakhir..GAGAL!!

2 comments:

  1. salam..abg hatim...hang nak tak soalan LJM...kalau nak..nak bagi..tapi dengan satu sayrat,kena bagi nota utk tahun 3

    ReplyDelete
  2. byk ke soalan ljm yg niza ade??!yg thun bpe 2 ea??yg latest ade x?

    ReplyDelete