Monday, May 17, 2010

cerita tentang kita...

















aku kembali bersama mood yg sedih dan haru-biru..semasa menulis aku br shj berpisah dgn adik-bradikku di prgam diploma kejururawatan..3tahun bersama..mcm2 dugaan dan cabaran tlah kami tempuhi bersama..byk kenangan berlalu ditelan peredaran masa..ada yg pahit,ada yg manis..ada yg gembira dan ada juga kenangan yg menyedihkan..

seperti dijangka percutian byk memberi kesedaran kepada kami ttg pentingnya berkerjasama dlam sebuah pasukan..alhamdulillah yg mana yg salah dah diperbetulkan..yg mana yg rongak tlah ditampal seelok-eloknya..bestkan hidup kita selama 3tahun berkelana di USM??byk bnda yg boleh dilakukan bersama2..huhu..sesungguhnya aku akan merindui saat2 indah bersamamu..


pasni pyh dah nk jmpa adibah yg garang tetapi sgt memntingkan kawan,ijat yg kuat mkan tapi comel,kaabati sbagai kakak yg memayungi adik-adiknya,ayuni dgn perangai gila-gilanya,hamizah sebagai ibu kepada grup2 LJM aku dan errr afiifah yg baik hati..


kalu geng laki plak..bile plak akn berjumpa dgn cuek yg cute,peja n pokjat yg masing2 koya messi dan torres,meo dgn maggi kembangnya,madi dgn perangai 'xpok'nya,rasul dgn kealimannya(whoa) dan kwn2 laen yg byk menolong ketika dlm kesusahan..


insha allah..jika ada ketelanjuran masa..boleh kita berjmpa..tp masa 2 masing2 da laen kan..xsabar nk tgk kwn2 sumer ber'primi gravida',bhgia dgn husband msing2..kalu yg laki 2,jgn prgi reunion kalu xbawa anak atas dukungan..




'tuhan beri kita 3tahun utk saling mengenal,dan sekarang perpisahan tlah berkunjung tiba'
capitalH_6280


























4 comments:

  1. maggi aku x kmbg da la tim.aku trim da.haha...
    anyway thanx to be my fren...
    mu bnyok tulong kawe wktu kawe down..
    hrp demo x lupo kawe deh.haha...

    ReplyDelete
  2. hai tim...
    i comel kew..
    hahaha..
    thanks to be my friends...
    i always miss your joke..
    huhuhu..
    we cant meet until LJM exam..
    anyway thanks remember me..
    i also remember u..
    teringat gler mase tiga tahun nie..
    so pgg kte "sek kito jange pecoh"..
    bye..
    already miss you hatim..
    ejad comel................

    ReplyDelete
  3. muahahaha..tq ijat,meo..aku xkn lupa saem2 aku smpai bila2..kawen jmput aku tau~

    ReplyDelete
  4. haha..aku akan senantiasa merindui kamu semua!!!ya Allah sebak di dada ini hanya Engkau yg tahu~

    ReplyDelete